Wednesday, January 18, 2017

Vob Mu Forex Mi

Furk. net est votre stockage personnel sécurisé qui récupère les fichiers multimédias et vous permet de les écouter immédiatement. Vous pouvez l'utiliser pour écouter de la musique ou écouter de la musique à partir d'un PC, d'un smartphone, d'un HTPC ou même d'une console de jeux (XBOX, PS3). Limites de service: Limite de bande passante: jusqu'à 250 Go par mois Limite de stockage de disque: illimitée (tant que les fichiers proviennent de sources publiques) Furk. net n'est pas un casier de fichiers et ne prend pas en charge le partage de fichiers à but lucratif. Se connecter ou s'inscrire Connectez-vous ou Créez un compte avec votre identité sociale préféréeDeerli hocam ncelikle ekonomi renme yolunda aba sarf eden birisi olarak bizlere sunmu olduunuz deerli bilgilerden dolay kranlarm sunarm. Msaadeniz olursa bir soru sormak isterim 3939Kolay Ekonomi3939 adl kitabnzn 85. sayfasnda Trkiye39nin HTYACI OLAN YAPISAL REFORMLARI sraladnz ksmda 2. maddede 3939vergi sisteminin dolaysz vergilerden dolayl vergilere jouranan bir yapya dntrlmesi3939 eklinde bir ifade yer alyor. Bu ifadede bir yanllk var gibi geldi bana. Sizin bu konuyla ilgili cevabnz ok merak ediyorum. Sayglarmla. Uyar iin ok teekkrler. Bu fikir bana ait ve eitli yerlerde defalarca yazdm ve anlattme ama bazen insan kendi dncesini yazarken hata yapyor ve dans daha kts kontrol okumas yaparken de o hatay yine grmyor. Uyar iin ok teekkr ederim. Kitabevine ilettim. sevili hocam iyi gnler ncelikle kendimi tantym karadeniz teknik Üniversitesi Maliye blm 4. snf rencisi ayrca kt Maliye Külb e bakanym niversitemizde eitli etkinlikler dzenliyoruz Seminer sylei sohbet tarznda sizide niversitemizde 2012 2013 dneminde siziede arlamak isteriz ve bunu peut gnlden istiyorum ekonomi konusunda Takip ettiim nadir ve bilgisiyle Bizleri aydnlatan, nadir, kiilerdensiniz, bu, sebeple, sizi, arlamak, istiyorum, beni, krmazsanz, ok, sevinirim, cevabnz, iin, imdiden, teekkr, ederim, cevab, isterseniz, courrier, adresimede, atabilirsiniz. Erditokerhotmail Hocam merhaba. Sitenizi sk sk tak eden biri olarak, hem bilgilendirici, hem de gndemi anlatan tarzdaki yazlarnz daha sk yazarsanz memnun oluruz. Ksacas, daha faitla yaz istiyoruz. Kaleminize salk. Esen kaln. Hocam merhaba geen gn arkadalarla euro dolar paritesinin neden son lkede ayn olduu zerine tarttk fakat tatmin olmadk. yani sormak istediim u son lkenin abd ya da ab ile olan ekonomik ve siyasi ilkileri farkl ynde hareket edebilirken ve lkelerin ekonomilerine yn veren hkmetlerin aldklar kararlar (devalasyon gibi ) Ok farkl ynde ve etkide olabilirken rnein arjantindeki euro dolar paritesi ile trkiyedeki nasol ayn olabilir hocam ilginize imdiden teekkr ederim hocam, iyi almalar. Euro Dolar paritesi ABD ile AB ilikilerine gre belirleniyor. Arjantin ya da Trkiye39nin bu pariteye bir katks yok. Trkiye39nin durumu TL dolar ya da TL euro ilikisini belirler, Arjantin39in durumu da Peso Dolar ya da Peso Euro ilikisini belirler. Ne pas de poids Euro Dolar ilikisini belirleyemez. Nk Euro Dolar ilikisi Arjantin ile de Trkiye39nin kendi dlarnda bir ilikidir. Hocam kafama taklan hususu biraz daha amak ve rneklendirmek isterim. rnek olarak Trkiye de herhangi bir sebepten dolay Euro TL karsnda ykselmi, Dolar ise TL karsnda dm olsun. Ve Trkiye39deki en son kurlara gre Euro Dolar paritesi 1,85 olsun. imdi gelelim Arjantin39deki dviz piyasasnn Durumunaburada ise durum tamer tersine ilesin. Yani Peso karsnda Euro gerilemi, dolar ise Peso karsnda cerf kazanm olsun. Nihayetinde Arjantin39de Peso karl olarak Euro Dolar paritesinin 1,85 dix dk olmasn (rnein 1,60 gibi) beklemez miyizHocam verdiim rnekteki parite rakamlarnn gerek hayatta Gereklemedii aikar (yani bir lkede 1,85 olan paritenin baka bir lkede 1,60 olmas sz konusu olmuyor).zaten benim sormak istediim de bu. Neden yerli paralar ile dvizlerin deerleri lke iindeki artlara gre belirlenirken, yine ayn artlarla ortaya kan euro dolar paritesi Son yerde ayn kalyor. Ben zellikle bu hususta anlamadm noktann altn izebilesiniz diye bu rnei verdim. Yani benim dviz piyasas ile alakal olarak cahil kaldm bir nokta varam ama bir trl bulamyorum hocam. Vaktinizi ayrdnz iin teekkr ederim hocam. Fatih ekber arkadasm sana yardmc olmak istiyorum cunku zamannda ben de senn gb dusunuyordum. Ekonomiyi rendike konuyu daha iyi anlarsn. Hocamzn da dedii gibi iki lkenin karlkl ticari ilikileri sonucunda para birimleri aa veya yukar ynl hareket eder. Eer lkemizde herhangibir nedenle euro tl kuru artarsa ​​acheter euroya bir ekilde talep var demektir. Bu talep sonucunda alclar euro ya sahip olabilmek iin mesela 2.321 olan partagés EURTL 2.325 dix almaya raz olacaklardr. Satclar da yani elinde euro bulunanlar da talep dolaysyla daha yksek fiyattan euro satacaklardr. Bu ekilde eur tl paritesi ykselecektir. Bu neden olur diye sorarsan rnein il sonlarnda bankalar dolar talebini artrmaktadr. Bunun nedeni dolar borlarn yani ak pozisyonlarn kapatmak istemeleridir. Durum byle olunca piyasadan bankalarn talebi nedeniyle dolar ekilmi olacak ve tl vous nispépé daha deerli hale gelecektir (Arz-talep). Ayn ekilde i talebin canl vieille tketimin artan oranl vieille bir durumda ithalat harcamalarnn arttn dn. Yurtdndaki mal dolar deyerek alacandan dolay dolara ihtiyacn olacaktr. Bu nedenle dolar talebi artacak ve dolaire tl kuru ykselecektir. Nk ekonomindeki dviz bir ekilde yurtdna akacaktr. Te eur ile usd arasndaki ilikiyi de aynen eur tl ve usd tl ilikisi gibi deerlendirmelisin. Avrupa ve amerika arasndaki ilikilerden dolay bu parite hareket eder. Yani aslnda senin cevabn sorduun sorunun ierisinde. Mesela 3939peso karsnda euro gerilemi, dolar ise peso karsnda cerf kazanm olsun3939 diye kurduun cmlede yazdgn gibi peso karsnda eur cerf kazanmakta, dolar karsnda deil. Yle de bir noktaya deinmekte yarar var genellikle eurodolar paritesinin durumu pesonun veya tl nin eur karln etkileme gcne sahiptir. Yani cmlede kullandn ifade de l'euro nun dolar karsnda gerilemesinden dolay Arjantinde euro peso karsnda cerf kaybetmitir. (Kresel piyasalardaki entegrasyondan dolay cerf kaybeden para satlr elden karlr euro nun dolar karsnda cerf kaybedeceini dnen trkiyedeki speklator elindeki euroyu satar tl ye dner bu tl ile dolar alr bekledii gibi euro dolar karsnda cerf kaybettiinde elindeki dolar ile daha fazla euro alabilecektir. Biraz kark oldu sanrm ama inallah yardmc olmutur yazdklarm. Butun yazilariniz icin ayri ayri tesekkur ederim Mahfi Hocam. Mufettislik sinavlarina hazirlandigim icin bu aralar iktisatla bir hayli icli disli oldum. 2 3 gundur de cevaplandiramadigim ilginc ve cevabi belki de cok kolay bir soru aklima geldi. Eger butun ulkelerdeki pour basma kararlari sizin yetkinizde olsaydi turkiye ekonomisine maksimun faydayi saglamak icin nasil bir karar verirdiniz Teekkrler. Ok zor bir soru Bilgisayara ne var ne yok diye sormak gibi. U anda herkes ortala pour dire et bu bol likidite Trkiye39nin de aralarnda olduu ekonomilere gidiyor. Bugn Hazine borland ve tarihinin en dk faiziyle d borlanma yapt. Demek ki batdaki pour bolluu Trkiye39ye yaryor. Yleyse byle devam etmek akllca olurdu herhalde. Sayn hocam sizce bankalar uanda gerek bankaclk m yapyor2001 krizinden nce bilanolarnda arlkl devlet tahvili tayan bankalar krizin stnden yllar getikten sonra uanda taille gre gerekten ekonomiye, reel sektre gerekli kayna aktaryor mukobilerimiz, iftimiz, kk esnafmz ucuz paraya eriebiliyor mu Sizin yorumunuz gerekten nemli. Tam olarak deil. Ama 2001 krizi ncesiyle kyaslasars daha fazla bankaclk yaptklarn sylememiz mmkn. Dediiniz alanlara daha ucuz ve bol kredi verilebilmesi dans l'enflasyonun daha dmesi (2-3 dzeyine) gerekiyor. Hocam merhaba, anlalr ve akc anlatmnz nedeniyle sitenizden sk sk yararlanyoruz ve bu yzden taille sormak istedim bu soruyu. Gelir vergisinde zel hesap dnemi kullanldnda kazanc normale beyan tarihinde yani 25 martta beyan ediliyor. Fakat kurumlar vergisinde zel hsap dnemi kullanldnda beyanname zel hesap dnemi kapatldnda beyanname zel hesap dneminin kapand tarihi takip eden 4 ayda veriliyor. Kanun zel hesap dneminde kurumlar vergisine bu farkll neden koymu Bu konuyu bir vergi uzmanna sormakta yarar var. Hocam selam. Ben Azerbaïdjan Uyruklu renciyim Trkiye39de. Sleyman Demirel niversitesinde ktisat Blm bu sene bitiriyorum. 4 senelik ni hayatmdan rendiklerim Sizin quotkolay Ekonomiquot kitabnz okuduktan sonra pekitirdim anlamadm o zor eckonomik kavramlarn bir anda kayray verdim. Ve sizin izninizle kitabnzn Azericeye terme etmek istiyorum bilgileriniz benimle paylarsanz sevinirim Teekkr ederim. Hocam selam. Ben Azerbaïdjan Uyruklu renciyim Trkiye39de. Sleyman Demirel niversitesinde ktisat Blm bu sene bitiriyorum. 4 senelik ni hayatmdan rendiklerim Sizin quotkolay Ekonomiquot kitabnz okuduktan sonra pekitirdim anlamadm o zor eckonomik kavramlarn bir anda kayray verdim. Ve sizin izninizle kitabnzn Azericeye terme etmek istiyorum bilgileriniz benimle paylarsanz sevinirim Teekkr ederim. Sevgili Tebriz Caferov, Taille yararm olduysa ne mutlu bana. Ne var ki kitabn Azerice39ye evrilip Azerbaycan39da baslmas iin benim iznim yetmiyor. Remzi Kitabevinin izni ve onay gerekiyor nk kitabn telif hakk onlara ait. Sevgili hocam sitenizde bir milyon grntleme snrn amsnz. Tebrik ediyorum gerekten, umarm bu plate-forme hep byle kalr. Kanmca sayfanzn bu kadar beilmesi katlmclardaki yksek dzey, sizin ok deerli yorumlarnz ve elinizden geldiince sorulara yant vermeniz. Elinizden geldii kadar diyorum nk bir ka sorum cevapsz kalm :))) bir iletme meunu olarak sitenizden ok faydalandm. sorularma aldm yantlar kendimi deerli hisetmeme yol àBize byle bir olanak sunduunuz iin teekkr etmek istiyorum. Buradan bir neride bulunmak istiyorum hocam. Kitabn gcne inanan birisi olarak KENDME YAZILAR platformunun yazar-okur soru Ve cevaplarnn ileride derlenip toparlanmas ve sizin gznnzden mantlk olanlarnn seilmesiyle bir kitaba dntrlmesi fini olabilir mi Biliyorum ok topik bir istek oldu ama belki olur ileride. Sayglarmla. Ok teekkr ediyorum, ben de bu sabah fark ettim, ok nii bir dire gerekten de. Kendime yazlarn okur yorumlar ve benim yantlarmla birlikte gzden geirilip kitap halinde yaymlanmas konusunda vieuxuka fazla istek var. Bakalm biraz daha ileride belki yapabilirim. Sayn Hocam merhaba tm kitaplarnz sklmadan okudum et kitaplarnz ktphanemde supprimer altnda srekli saklarm. Makaleleriniz sade ve ze ynelik. Bylece okuma merak artyor. Benim merak ettiim bir konu var. Kamu bankalarnn KT misyonundan sapmalaire gncel ekonomik sre gerei kanlmaz gibi grnyor. Bu srete asli hedefler yerine glabal bankaclk hedefleniyor. Cumhuriyetin ilk yllarnda doan bankalar, gnmzde nasl ve ne sonula ekillenmeye devam edecek Orta vadede nigleriniz nedir Hazinenan yanbanda bir banka faaliyeti gerekletirmesi bir gerek midir Devletin sigma aktif bankaclktan elini ekmesi bir hata mdr Konuya ilikin maky veyahut aklayc bilgilerinizi merakkla bekliyorum. Sayglarmla. Teekkr ederim. Bence gelinen bu noktada devletin artk mali sektrn iinde olmasna gerek yoktur. Devlet bu iten ekilmelidir. Ses dnemin kendine gre zellikleri, eksikleri ve fazlalklar var. Cumhuriyetin ilk zamanlarnda gerekli, olan, kamu, hizmet, retimine, artk, birok, alanda, ihtiya, yok. Buna karlk Dou ve Gnydou Anadolu39da devletin hala KT39ler kurarak blge halkna istihdam edilme olana salamas gerekiyor. Ayrca o blgede kamu retimi azalnca sevanclk ve tarmda ciddi dler oldu. Imdi yazmann tam sras ..medyay bir tarayn, bir sr ipsiz sapsz, ne ie yarad belli olmayan, genellikle ortak zellii iktidar yandal olan, yanda olmasa da korkarak yazan bir sr yazar () grrz..renek mi. Milliyet39in ba kelerini igal eden yazar bozuntusu kadnlar v. d..Kaliteli yazarlar diktatr msveddesi tarafndan elendi atld..bunlarn kimler vieuxuu hepimizin malumu..Radikal39i imdi ka kii okuyor. Traj kaa dmtr kim bilir..Mahfi Bey ayrldktan sonra salut tklamadm bile (fils yazsna yazlan yorlan ok dikkate deerdi, benimki dahil) .. Mahfi bey gibi nemli yazarlar normal gazetelerde yeniden grmek iin ok almalyz .. (ex: halkmz derin uykusundan uyandrp akp39yi Ykmak iin) Hocam, vaktiniz msait olduunda forex vob hakknda yaz yazabilirmisiniz. Zellikle forex son zamanlar ok popler. Heryerde reklamlar var ve ok risque grnmekte. Bunun dnda VOB ne oluyor, yani ierikleri ve yaplabilecek ilemleri nelerdir Nasl iliyor ok deerli hocam taille ok teekkr ediyorum. Sizin bilgi ve paylamlarnzdan ok byk féyiz duyuyorum. Yazlarnz o kadar gzel ak ve ders verici ki. Lkemizde sizin gibi deerlerimizin olmas ok gzel bir duygu. Allahm sizi bamzdan eksik etmesin. Merhabalar Hocam, Ekonomi Politikas kitabnzn 18. baskets 185. sayfada Enflasyon ve Par l'arasndaki ilikiden bahsedilirken 3. paragrafta yaplan analizinizde yle bir ey yazyor: 3939. Oahde, MB ksa vadeli faizleri artrma yoluyla toplam talebin daha da artmasn tevik edebilir.3939 Acaba bunun Tam tersi ekilde olmas gerekmez miydi Yazp yazmama arasnda ok gidip geldim ama yine en doru bilgiyi sizden alacam dndm iin taille danaym dedim. Evet haklsnz tam tersi olacak. Yani artrma szc yerine drmek szc gelecek. Bunu kitap basdktan sonra saptadk ve Remix kitabevine bildirdik. Bir sonraki basmda dzeltilecek. Teekkrler. Hocam merhabalar. Uan sizin kresel finans krizi kitabnz okuyorum. Ncelikle ok teekkre ederim ourlet hem blogunuz hem kitaplarnz ok retici. 2001 krizi hakkndaki blme geldim, 77. sayfadaym. Kafama taklan birka ey oldu, onlar sorabilir miyim Faizler ykselince yabanc yatrmc neden kat Daha yksek kar elde etmesi gerekmiyor muydu Yoksa hazine kad tutanlar hazinenin yeni katlarnn faizi ellerindeki katlara gre daha yksek olaca ellerindeki deeri den katlarla zarar etmekten mi korkup katlar kan yabanc yatrmc sadece hazine Kad tutanlar myd Bir de quotBankalarn yurtdnda yaratt fonlar dald, yabanclar fonlardan kt iin bu fonlardaki hazine katlarnn fonlanmas de yerli bankalara kald. quot demisiniz. Katlarn deer daha da dmesin diye akkalam zorunda kaldlar Buray ok anlayamadm. Hazine katlarnn faizi ile Mb faizleri arasndaki paralel bir iliki mi var kavramlar daha iyi oturtmak iin ne okumam nerirsiniz. Buraya kadar okuduysanz ok teekkrler, ok vaktinizi aldm. Sayglarmla Bu yorum yazar tarafndan silindi. Yi gnler iyi almalar hocam. Yazlarnz severek takip ediyorum. Ve frsatn bulduka takip etmeye de devam ediyorum. Size bir sorum olacakt. Yaptm alma dans sizin de fikrinizi ve grlerinizi almak istedim. Sorum u Trkiye finansal kriz yayorsa Merkez Bankas nasl bir politika izlemeli et hangi aralarla Merkez Bankas piyasaya mdahale éderek ekonomik krizden kurtarr durumu. Ayrca Trkiye pour le génie civil de l'isle Merkez Bankas nasl politika izlemeli ve karlmaldar arracheur durra katlmaldr Deerli grlerinizi nedenleri ile yazmanz bekliyorum. Yi almalar iyi gnler. Yi gnler iyi almalar hocam. Yazlarnz severek takip ediyorum. Ve frsatn bulduka takip etmeye de devam ediyorum. Size bir sorum olacakt. Yaptm alma dans sizin de fikrinizi ve grlerinizi almak istedim. Sorum u Trkiye finansal kriz yayorsa Merkez Bankas nasl bir politika izlemeli et hangi aralarla Merkez Bankas piyasaya mdahale éderek ekonomik krizden kurtarr durumu. Ayrca Trkiye pour le génie civil de l'isle Merkez Bankas nasl politika izlemeli ve karlmaldar arracheur durra katlmaldr Deerli grlerinizi nedenleri ile yazmanz bekliyorum. Yi almalar iyi gnler. Merhaba hocam. Sanrm en byk takipilerinizden birisiyim. La taille de l'ébauche est calculée selon la taille. Récep Tayyip Erdoan Univertesi ktisat 4. Snf rencisiyim ve ister dév olsun ister meeeeerak etttiim gncel blr konu ilk olarak baktm yer sizin kitaplarnz siteniz veya yazlarnz. Sizinle tanmam Alaattin Kzltan hocamn ders kitabnz okutmasyla oldu. Bir tek ben deil birok insann rehberi haline geldiniz. Sizden birey rica etmek istiyorum efendim. Eminimki ok younsunuz fakat blr frsat yaratp bizi sizle yz yze gelme ansn bahederseniz ok mutlu olacaz. Universitemizde bir etkinlik dzenlemek istiyoruz ve bu etkinlik iin en uygun kinin siz olacanz kansndayz. Bizi krmazsanz cok cok seviniriz hocam. Courrier électronique adresim akdemirnazan73gmail Cevabnz sabrszlkla bekliyorum. Sayglarmla. Merhaba Hocam, ncelikle tm yazlarnz iin binlerce kez teekkr ederim. Yazlarnzla birok renciye bilgi kayna oluyorsunuz. Anlamadmz Belki de bilmediimiz bir ok konuyu sayenizde reniyor ve commentaires yeteneinine Sahip oluyoruz. Hocam ben ingilizce iktisat rencisiyimve benim bir Devim var bana Kaynak nerirmisiniz Talebin sfrnc dereceden homojen Olup olmadn aratrmam gerekiyor. Bununla ilgili hangi kitaplar makale et da tezleri nerirsiniz Hocam mérhabalar Mantn anlayamadm iktisat kitaplarndan ve okuldan rendiklerimizin elitii bir konu var. Bize okulda yllardr una benzer bir denklem retildi, 8593 Art 8595 Azal simgeliyor Para arz 8593 Enflasyon 8593 Faiz oranlar 8595 Yatrmlar 8593 toplam TALEP ve Milli Gelir 8593 Fakat Trkiye tarihine baktgmda bizim bildigimiz gibi Enflasyon ile Faiz oranlarnn tres degil de doru orantl olduunu gryorum. Yllara gre TFE ve Yllk Faiz Oranlarna baktm arttka Faiz oranlar TFE da artm, TFE azaldka Faiz oranlar da azalm. Benim bildiim kadaryla TALEP kaynakl enflasyon arttka Faizlerin azalmas lazm. EnflasyonampFaiz ilikisinin mant nedirBunu nasl anlarz yardmc olursanz sevinirim. Sayn Kutlu enflasyon artt zaman faiz eer ki enflasyonun altnda kalrsa bobine faiz négatif olur. Dolaysyla bankalar faizlerini arttrarak sektre pour gelmesini ister. Yle bir ortam dnn bankaya paranz yatryorsunuz ancak banka sizden stne pour alyor. Bu yzden faizler artacaktr. Enflasyon-faiz ilikisi bu yndedir. Hasan bey acklamanz bence de dogru. Peki bize ogretilen Para Arz Arttrlrsa Faiz oranlar der mantg neden Ben Suanda kpss39ye hazrlanyorum ve gncel sym sorular da ayn sekilde enflasyon artarsa ​​faiz oranlar der Diyor yani paradoks gibi birey hala tam anlamyla anlayamadm o yuzden enflasyon-faiz ilikisini ardatunca. blogspot. tr201605faiz-enflasyonu-degil-enflasyon-faizi. html bu yazy okumanz neririm hangisinin neden hangisinin sonu olduu zerine net bilgiler ieriyor. Merhabalar hocam. Adnan Menderes niversitesinde Maliye blm zerine Yksek Lisans yapmaktaym. Bir hocamn kafasna taklan ve ikna olamad bir soru var ve cevabn bulmam iin beni grevlendirdi. Sizinde fikrinizi almak isterim. DNER Sermaye isletmelerinde gayrisafi ve adem-i Tahsis iliskisini anlatirken giderlerin gelirleri amamas esastr dedim. Fakat giderler gelirleri ornegin Cevre ve ehircilik bakanlnn 2015 yl btesinde am ve bunun gibi eminim ornekleri cogaltmak mmkndr. Nasl oluyorda bu sekilde bu butce esas demesine ramen srekli ayor ve bu A srekli nasl kapatyorlar imdiden teekkr ederim. yi almalar dilerim. En ksa srede temin edeceim bir eser daha. Sizin gibi deerli ekonomistlerin almalar vieille bizler son zaman takipte kalacaz. Emeinize salk. Esen kaln. Hocam Merhaba, Mart201739de iktisat politikas doktora yeterlilik snavna gireceim. Alacam kaynaklar arasnda tabi ki son iktisat rencisi gibi ben de Sizin kitaplardan yaralanacam. ktisat politikas, mikro ekonomi, Makro Ekonomi ve Ekonomide Analiz kitaplarnz yazdm Srada okumak istiyorum. Bu konudaki grlerinizi alabilir miyimAyrca genel olarak yeterlilik snavna hazrlanrken nasl bir alma yntemi tavsiye edersinizimdiden teekkrler. Emeginize saglik. Benim de blog sayfam 20162023.blogspot Mahfi bey taille bir konuda danacaktm..gsyih retilen nihai mal être hizmetlerin paraser deeriydi. Trkiye39nin 720 mia usd civaryd bunu firmalara uyguladmzda rnein Samsung gelier 265 mia usd olarak geiyor Wikipédia à partir de bu rakam cirosu mu geliri mi. Sanrm bu rakam karn da ieriyor. Gsyih da geen rakamlar maliyet imi yoksa kar da ieren rakamlar m. Sonu olarak Samsung Trkiye39nin 3 te 1 i kadar m retim yapyor. Tam olarak anlatabildim mi bileniyorum ama bu dans le mant nedir Sayglar mahfi hocam elinize salk. Ben akdeniz niversitesi renci kuluplerinde birlikte almalar yapmaktayz sizleri niversitemizde arlamak istiyoruz.


No comments:

Post a Comment